FANDOM

Caleb Stonewall
Fudou97
Caleb
JP name Fudou Akio
Dub imię Caleb Stonewll
Reszta
Pozycja  (Pomocnik)
Numer  8,10
Drużyny

Inazuma National,Prawdziwa Akademia Królewska

Opór Japoni(Trener)

Wygląd

Caleb ma brązowe włosy z białymi smugami po bokach i szaro-zielone oczy. W Prawdziwej Akademii Królewskiej miał czerwony tatuaż na głowie, ale nie miał wtedy białych smug. W serii GO, ma dłuższe włosy, nosi białą koszulę z granatowymi paskami, purpurowy płaszcz, zielone spodnie i niebieskie buty.

Sezon 2

Caleb na początku służył Reyowi Darkowi. Podczas meczu Raimon vs Prawdziwa Akademia Królewska jego jedynym celem było doprowadzenie do śmierci dwóch dawnych przyjaciół Juda Sharpa czyli Davida Samforda i Joego Kinga. To oczywiście był plan Reya, natomiast Caleb tak jak wcześniej Jude i Bayron był tylko narzędziem w tej chytrej intrydze. Caleb grał niezwykle zaciekle ale nie zależało mu za bardzo na zwycięstwie chciał, żeby David i Joe wykonywali zakazane techniki czyli Królewski Pingwin nr 1 oraz Kieł Bestii. Joe wykonał Kieł Bestii tylko jeden raz przez co poniósł średnie obrażenia, lecz David wykonał Królewskiego Pingwina nr 1 trzy razy przez co prawie umarł na boisku. Gdy mecz zakończył się remisem nad stadion, który znajdował się na ogromnym morskim pokładzie nadleciały policyjne helikoptery w celu pojmania lub nawet zabicia Reya Darka. Wtedy Rey jeszcze raz porozmawiał z Calebem po czym zostawił go w swoim pokoju. Caleb był zrozpaczony dotarło do niego jaki błąd popełnił. Postanowił uciekać, ponieważ Dark włączył program autodestrukcji (inaczej samozniszczenia). Na drodze Reya stanął rozwścieczony Jude, który o wszystkim się dowiedział. Gdy miał się rzucić z pięściami na Reya powstrzymał go detektyw Gregory i zabrał na pokład helikoptera. Caleb w ostatniej chwili uciekł po czym wszyscy bezpiecznie wydostali się ze stadionu. Nastąpił wybuch. Wszyscy patrzyli z przerażeniem jak pływająca forteca idzie na dno. Jude krzykną "REY DARK!" zrobił tak ponieważ sam chciał się z nim policzyć możliwe też, że nie chciał jego śmierci.

Seria 3 

W trzecim sezonie gdy David wyzdrowiał poszli z Judem do miasta. Nagle Jude zauważył mężczyzne podobnego do Reya Darka jednak zupełnie inaczej ubranego i z innymi włosami. Przerażony Jude zasygnalizował o tym Davidowi. Przyjaciel zaczął go uspokajać mówiąc, że to pewnie ktoś podobny. Powiedział mu, że Rey Dark na pewno zginął, ponieważ był silny wybuch i platforma zatoneła. Nikt go później nie widział. Nagle pojawił się Caleb. Jude i David chcieli go pobić jednak ten powiedział, że nie jest już ich wrogiem. Jak się okazało Rey Dark żyje i pragnie zemsty, wtedy Caleb dołącza do Marka za namową Hillmana.

Techniki Hissatsu

Królewski Pingwin nr 3 - (z Judem i Davidem) może zatrzymać Boska Ręka X

Królewski Pingwin nr 2 - może zatrzymać podwójna Ręka Majina

Zabójcza Formacja